דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי בהתאמה אישית 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2782 פעמים ]

פרחי משי מיוצרים בעבודת יד כאשר לכל פרח מוקדשת תשומת לב מיוחדת. מדובר אם כן ביצירה יותר מאשר במוצר. כשיוצרים פרחי משי לרוב מעצבים אותם בצורת פרח מסוים. ניתן אמנם למצוא פרחי משי מסוגים שונים אבל לרוב ישנו היצע בסיסי של דגמי פרחי משי שמתוכם הלקוח בוחר את מה שהוא רוצה. כיוון שיש היצע מספיק של פרחי משי שונים, כל לקוח יכול לבוא על סיפוקו. הבחירה של פרחי משי מסוג מסוים קשורה לטעם האישי של הלקוח – הפרח שמוצא חן בעיניו בגלל צורתו החיצונית – וגם למקום שבו הוא מעוניין להניח פרחי משי. צריכה להיות התאמה בין הסוג של פרחי משי שבוחר הלקוח למקום שבו הוא מעוניין להניח אותם.

כאשר הלקוח בוחר צמחייה מלאכותית ייתכן והמטרה שלו היא אסתטית בלבד. הוא מעוניין ליפות פינה בבית או להשלים עיצוב של חדר ולכן הוא מחפש פרחי משי מתאימים. עם זאת ישנם מקרים שבהם הלקוח זקוק ליותר מרק אסתטיקה. לעיתים העיצוב שנעשה בעזרת צמחייה מלאכותית נועד להעביר מסר או לבטא דבר מה. בתי עסק, לדוגמה, בוחרים לעיתים לקשט את המקום באמצעות פרחי משי לא רק כדי שיהיה יפה יותר אלא גם כדי ליצור אווירה נעימה שתמשוך לקוחות אל המקום. במקרה זה יש להתאים את הסוג של פרחי משי לאווירה שאותה מבקשים ליצור במקום ולא כל סוג של פרחי משי מתאים לכל אווירה ויש להקדיש לכך תשומת לב.

העיצוב באמצעות צמחייה מלאכותית לא צריך להיות מוגבל רק לסוג הנבחר של פרחי משי. כיום ניתן לרכוש זרים של פרחי משי או סידורים שונים ושילובים של פרחים מכמה וכמה סוגים. העיצוב של זרי פרחי משי איננו קבוע מראש ובעלי מקצוע יכולים ליצור זר מתאים לכל מטרה מתוך הבנה של הכללים ושל ההתאמות. כך ניתן לקבל פרחי משי בעיצוב אישי שיהיו קרובים יותר לרצון ולטעם של הלקוח מבלי שהוא צריך להסתפק רק בהיצע מצומצם של פרחי משי. כאן כבר נפתח בפני הלקוח עולם שלם של אפשרויות. הלקוח יכול לסמוך על המוכר בחנות שיעצב לו זר פרחי משי בהתאם לידע שלו. הלקוח גם יכול לעצב לעצמו את הזר בהתאם לטעמו ולהעדפות שלו. לאנשים שונים יש טעמים שונים בכל הנוגע לעיצוב צמחייה מלאכותית, כמו שיש להם טעם שונה בכל דבר אחר.

האפשרות לעצב צמחייה מלאכותית בכלל או פרחי משי בפרט בהתאם לטעמו של הלקוח איננו מוגבל רק לעיצוב של זר פרחי משי או סידור צמחייה מלאכותית. ניתן גם לעצב פרחי משי בהתאמה אישית. לקוח שמעוניין בסוג מסוים של פרחי משי – בהתאם לפרח אמיתי שהוא אוהב או כיד הדמיון הטובה עליו – יכול לקבל את מבוקשו בחנויות מסוימות. הלקוח איננו צריך להסתפק רק בהיצע הרגיל של פרחי משי אלא הוא יכול לבקש עיצוב מיוחד שיתאים לטעמו האישי. כך ניתן לקבל פרחי משי ייחודיים שנוצרים בהתאם לבקשה של הלקוח. הדמיון של הלקוח יכול לקחת אותו למקומות רחוקים ואם מבחינה טכנית הדבר אפשרי, הוא יקבל צמחייה מלאכותית שתיוולד בעצם מתוך דמיונו: פרחי משי בהתאמה אישית לחלוטין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב